Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op games.startpagina.nl

Dream chronicles

Tanya
18 Jul, 2007 11:14

Hallo iedereen,

Ik heb een vraag over dream chronicles,ik ben pas begonnen met dit spel en ik zit nu al vast in level 4 ,waar je die die brug moet maken en dat paard moet kleuren .

Die brug lukt maar dat paard krijg ik niet voor elkaar .

Wie kan me helpen ?

Tanya

Bewerkt 02 Dec, 2010 11:47
Simone
18 Jul, 2007 11:57

Hoihoi

er liggen gekleurde krijtjes in veld, die moet je zoeken en dan het paard en de beer hun kleur teruggeven, ze geeft ook aanwijzingen…

hoop dat het zo lukt

groetjes simone

Tanya
18 Jul, 2007 14:20

Hoi Simone,

Ik heb ze gevonden !

Dank je voor je hulp .

Groetjes Tanya

Simone
18 Jul, 2007 15:46

gelukkig maar, veel speelplezier verder

groetjessss

aafke smetsers
28 Jul, 2007 12:20

dan moet je krijtjes zoeken en die gebruiken

wendy
28 Jul, 2007 13:57

hallo

ik heb ook een vraag zit vast in het spel ben in kamer met lataarns en die blijven niet aan en weet niet wat ik hier moet doen zit harstikke vast help

Amber
28 Jul, 2007 21:56

Hallo allemaal,

leuk spel maar ik zit vast in level 5. Wie weet waar het 2e wiel van de wagen die het trapluik blokkeert te vinden is? Ik heb 1 wiel, de washer en de nut voor het 2e wiel, de oliekan en de schroevendraaier en het houten paard maar vind met geen mogelijkheid het 2e wiel. Bij de hoed van het mannetje in de wagen licht telkens een puntje op dus daar is iets mee, maar wat?

Wendy, als je de kandelaars in het poppenhuis bedoelt, even goed kijken wat de verschillende schakelaars doen en dan de juiste volgorde kiezen. Ik zou je de volgorde graag laten weten maar ik ben er op goed geluk achter gekomen…Succes!

Charlotte
28 Jul, 2007 23:26

Ik zit vast in level 15 (buiten in het donkere bos). Ik snap niet wat ik met de puzzels op de bomen moet doen. Wie kan me helpen?

riet
29 Jul, 2007 00:16

Je moet in het bos delen zoeken en dan komt er een standbeeld dan zie je op de bomen tekens en die vul je het zelfde in als op die totumpaal

Esmeralda
29 Jul, 2007 10:26

Hee allemaal,

ik zit vast in die level met die gewichten met dat speelgoed, de boeken en het

fruit. weet iemand hoe ik de HELE level moet doen, ik zit echt hartstikke vast, please help me!

x Esmeralda